WYDZIAŁ NAUK ROLNICZYCH

Uniwersytet w Siedlcach

Decyzje Dziekana

 

Rok 2023

Decyzja nr 1/2023  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 12 stycznia 2023 roku w sprawie wyznaczenia nauczycieli akademickich do przewodniczenia komisjom przeprowadzającym egzaminy dyplomowe oraz powołania komisji do przeprowadzenia egzaminów dyplomowych na Wydziale Agrobioinżynieriii Nauk o Zwierzętach w roku akademickim 2022/2023

Decyzja nr 2/2023  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 31 stycznia 2023 roku w sprawie powołania Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej na rok akademicki 2023/2024 oraz wyznaczenia egzaminatorów

Decyzja nr 3/2023  (wersja dostępna cyfrowo) 
z dnia 31 stycznia 2023 r. w sprawie zmiany organizacji roku akademickiego i szczegółowego terminarza zajęć na studiach niestacjonarnych -załącznik

Decyzja nr 4/2023  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 27 lutego 2023 roku w sprawie powołania opiekunów lat studiów

Decyzja nr 5/2023  (wersja dostępna cyfrowo) 
z dnia 14 marca 2023 roku w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk
o Zwierzętach w dniu 21 marca 2023 roku

Decyzja nr 6/2023  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 16 marca 2023 roku w sprawie powołania opiekuna studiów 

Decyzja nr 7/2023  (wersja dostępna cyfrowo) 
z dnia 21 marca 2023 r. w sprawie zmiany organizacji roku akademickiego i szczegółowego terminarza zajęć na studiach niestacjonarnych -załącznik

Rok 2022

Decyzja nr 1/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 19 stycznia 2022 roku w sprawie powołania zespołu do spraw utworzenia kierunku studiów pierwszego stopnia 
o nazwie agrobiznes

Decyzja nr 2/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 24 stycznia 2022 roku w sprawie wyznaczenia nauczycieli akademickich do przewodniczenia komisjom przeprowadzającym egzaminy dyplomowe w roku akademickim 2021/2022

Decyzja nr 3/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 31 stycznia 2022 roku w sprawie sposobu weryfikacji efektów uczenia się w stosunku do poszczególnych egzaminów i zaliczeń kończących określone zajęcia w semestrze zimowym 2021/2022

Decyzja nr 4/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 04 lutego 2022 roku w sprawie zmian w składzie Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej na rok akademicki 2021/2022 oraz zmian wśród egzaminatorów

Decyzja nr 5/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 15 lutego 2022 roku w sprawie powołania Rady Interesariuszy przy Instytucie Rolnictwa i Ogrodnictwa Wydziału Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach

Decyzja nr 6/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 15 lutego 2022 roku w sprawie powołania Rady Interesariuszy przy Instytucie Zootechniki i Rybactwa Wydziału Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach

Decyzja nr 7/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 22 lutego 2022 roku w sprawie powołania opiekunów lat studiów

Decyzja nr 8/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 08 marca 2022 roku w sprawie powołania Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej na rok akademicki 2022/2023 oraz wyznaczenia egzaminatorów

Decyzja nr 9/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 10 marca 2022 roku w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach w dniu 16 marca 2022 roku

Decyzja nr 10/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 22 marca 2022 roku w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach w dniu 24 marca 2022 roku

Decyzja nr 11/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 12 maja 2022 roku w sprawie zmian w składzie Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej na rok akademicki 2022/2023 oraz zmian wśród egzaminatorów

Decyzja nr 12/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 18 maja 2022 roku w sprawie uchylenia Decyzji Dziekana nr 11/2022

Decyzja nr 13/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 18 maja 2022 roku w sprawie zmian w składzie Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej na rok akademicki 2022/2023 oraz zmian wśród egzaminatorów

Decyzja nr 14/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 24 maja 2022 roku w sprawie powołania wydziałowej Komisji ds. weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się dla kierunku agroleśnictwo

Decyzja nr 15/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 27 czerwca 2022 roku w sprawie powołania wydziałowej Komisji ds. weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się dla kierunku zootechnika

Decyzja nr 16/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 4 lipca 2022 roku w sprawie zmian w składzie zespołu ds. jakości kształcenia

Decyzja nr 17/2022  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 1 września 2022 roku w sprawie organizacji roku akademickiego i szczegółowego terminarza zjazdów na studiach niestacjonarnych załącznik

Decyzja nr 18/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 3 października 2022 roku w sprawie powołania na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach
opiekunów pierwszych lat studiów pierwszego stopnia

Decyzja nr 19/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 12 października 2022 roku w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej na rok akademicki 2022/2023

Decyzja nr 20/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 9 listopada 2022 roku w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk  
o Zwierzętach w dniu 17 listopada 2022 roku

Decyzja nr 21/2022 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 2 grudnia 2022 roku w sprawie zmian w składzie zespołu ds. jakości kształcenia

Rok 2021

Decyzja nr 1/2021 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 25 stycznia 2021 roku w sprawie wyznaczenia nauczycieli akademickich do przewodniczenia komisjom przeprowadzającym egzaminy dyplomowe w roku akademickim 2020/2021.

Decyzja nr 2/2021    (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 03 marca 2021 roku w w sprawie powołania Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej na rok akademicki 2021/2022 oraz wyznaczenia egzaminatorów.

Decyzja nr 3/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 20 kwietnia 2021 roku w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach w dniu 23 kwietnia 2021 roku

Decyzja nr 4/2021  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 28 kwietnia 2021 roku w sprawie zmian w składzie zespołu ds. oceny ryzyka zawodowego

Decyzja nr 5/2021  (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 18 maja 2021 roku w sprawie powołania na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach Wydziałowego Koordynatora ds. Programu ERASMUS+

Decyzja nr 6/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 28 maja 2021 roku w sprawie sposobu weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się w programie studiów w zakresie zaliczeń i egzaminów kończących określone zajęcia oraz zasad przeprowadzania egzaminów dyplomowych w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021

Decyzja nr 7/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 28 maja 2021 roku z dnia 02 czerwca 2021 roku w sprawie powołania na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach Wydziałowego Koordynatora ds. Programu ERASMUS+

Decyzja nr 8/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 2 czerwca 2021 roku w sprawie powołania na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk

o Zwierzętach komisji do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na wyjazdy w ramach programu Erasmus+ na rok akademicki 2021/2022

Decyzja nr 9/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 28 czerwca 2021 roku w sprawie powołania na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach komisji ds. stypendium projakościowego

Decyzja nr 10/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 1 września 2021 roku w sprawie organizacji roku akademickiego i szczegółowego terminarza zjazdów na studiach niestacjonarnych załącznik do Decyzji Dziekana nr 10/2021

Decyzja nr 11/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 7 września 2021 roku w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji i przeprowadzania egzaminów dyplomowych inżynierskich załącznik do Decyzji Dziekana nr 11/2021

Decyzja nr 12/2021 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 15 października 2021 roku w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej na rok akademicki 2021/2022

Decyzja nr 13/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 19 października 2021 roku w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach w dniu 21 października 2021 roku

Decyzja nr 14/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 26 października 2021 roku w sprawie realizacji zajęć w formie zdalnej

Decyzja nr 15/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 27 października 2021 roku w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej na rok akademicki 2021/2022

Decyzja nr 16/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 29 października 2021 roku w sprawie powołania zespołu ds. jakości kształcenia na kadencję 2020-2024

Decyzja nr 17/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 02 listopada 2021 roku w sprawie realizacji zajęć w formie zdalnej

Decyzja nr 18/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 02 listopada 2021 roku w sprawie realizacji zajęć w trybie zdalnym

Decyzja nr 19/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 03 listopada 2021 roku w sprawie realizacji zajęć w trybie zdalnym

Decyzja nr 20/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 04 listopada 2021 roku w sprawie realizacji zajęć w formie zdalnej

Decyzja nr 21/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 04 listopada 2021 roku w sprawie realizacji zajęć w formie zdalnej

Decyzja nr 22/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 15 listopada 2021 roku w sprawie realizacji zajęć w trybie zdalnym

Decyzja nr 23/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 16 listopada 2021 roku w sprawie powołania zespołu do spraw utworzenia kierunku studiów pierwszego stopnia o nazwie zarządzanie inżynierią produkcji

Pismo dotyczące sprostowanie omyłki w decyzjach Dziekana Wydziału Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach nr 13/2021, 14/2021, 17/2021, 18/2021, 19/2021, 20/2021, 21/2021 oraz 22/2021

Decyzja nr 24/2021   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 08 grudnia 2021 roku w sprawie realizacji zajęć w trybie zdalnym

 

 

 

Rok 2020

Decyzja nr 19/2020   (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie powołania Kolegium Dziekańskiego Wydziału Agrobioinżynierii
i Nauk o Zwierzętach na kadencję w latach 2020-2024.

Decyzja nr 18/2020 (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 17 grudnia 2020 roku w sprawie zmiany koordynatora systemu kontroli zarządczej Wydziału Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach

Decyzja nr 17/2020   (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 16 listopada 2020 roku w sprawie powołania Wydziałowej Komisji do spraw oceny zatrudnienia i przydatności do pracy pracowników niebędących nauczycielami akademickimi na kadencję w latach 2020-2024

Decyzja nr 16/2020   (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 16 listopada 2020 roku w sprawie powołania Zespołu ds. promocji Wydziału na kadencję w latach 2020-2024

Decyzja nr 15/2020  (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 2 listopada 2020 roku w sprawie powołania Wydziałowej Komisji do spraw Oceny Nauczycieli Akademickich na kadencję w latach 2020-2024

Decyzja nr 14/2020   (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 2 listopada 2020 roku w sprawie powołania Zespołu ds. oceny jakości kształcenia na kadencję w latach 2020-2024

Decyzja nr 13/2020  (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 2 listopada 2020 roku w sprawie powołania Zespołu ds. jakości kształcenia na kadencję w latach 2020-2024

Decyzja nr 12/2020   (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 29 października 2020 roku w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej na rok akademicki 2020/2021
(studia doktoranckie)

Decyzja nr 11/2020   (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 29 października 2020 roku w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej na rok akademicki 2020/2021
(studia pierwszego i drugiego stopnia)

Decyzja nr 10/2020   (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 01 października 2020 roku w sprawie powołania na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach opiekunów pierwszych lat studiów pierwszego stopnia

Decyzja nr 9/2020   (wersja dostępna cyfrowo)

z dnia 02 września 2020 roku w sprawie powołania na Wydziale Agrobioinżynierii i Nauk o Zwierzętach Zespołu
ds. oceny ryzyka zawodowego dla wszystkich stanowisk

 

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do  witryny internetowej Wydział Nauk Rolniczych 

Data publikacji strony internetowej: 2020-01-07.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-03-21.

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-03-21. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Panią mgr Sylwią Mazurek, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.:+48 25 643 13 53. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, np. przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać

  • dane osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi,
  • sposób kontaktu zwrotnego.

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie poinformuje wnoszącego żądanie o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Za niedotrzymanie terminów oraz na odmowę realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę do pełnomocnika Rektora – koordynatora ds. dostępności jako osoby nadzorującej na adres:

Dr hab. Wiesława Barszczewska, prof. uczelni – pełnomocnik Rektora – koordynator ds. dostępności
Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
Instytut Nauk Chemicznych
ul. 3 Maja 54
08-110 Siedlce
tel. 25 643 10 45
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury skargę można także złożyć do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna 

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego

Dostępni są tłumacze polskiego języka migowego (PJM):

Informacje uzupełniające

Aktualnie trwają prace nad konwersją treści na stronie internetowej, aby były dostępne cyfrowo i spełniały wymagania WCAG na poziomie AA.

Ponadto Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach realizuje dwa projekty dofinansowane z Funduszy Europejskich:

które służą podniesieniu dostępności Uniwersytetu w aspekcie potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez wypracowanie, przetestowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań inkluzyjnych oraz likwidację barier architektonicznych.